Saturday, January 17, 2009

Lampupsättning och tagga inför kvällen!

Sådär nu har jag äntligen fått upp taklampan jag fick i julklapp! Riktigt nöjd blev jag också hehe.

Blev även liiiite shopping idag när ja var på stan, ett Vailent linne samt lite strömsladd och en dimmer från IKEA.

Nu blir det att ladda inför kvällen, vad ska man göra? Ge sig ut till fabriken och festa eller ta en lugn kväll hemma och kolla på Körslaget?
Vem tror ni åker ut idag ur körslaget?

Lite bilder på hur lampan blev, även hur kuddarna ser ut samt linnet jag köpte.


Det är alltså lampan till höger som är den nya....


Riktigt snygga kuddar. Passar bra till mitt rum! Kommer även en stor matta på golvet snart...


Ingen större skräll att man kom hem med en kasse från Carlings... eller?


Ett enkelt vitt Vailentlinne, riktigt bra baslinne.

Nu blir att bestämma hur kvällen ska se ut, hörs senare!

No comments:

Följ min blogg med bloglovin