Wednesday, January 28, 2009

Let's Dance sliter på folk?

Sitter och skummar igenom dagens tidningar och ser till min stora förvåning en artikel om att Magdalena Graaf bryter sin medverkan i Let's Dance. Anledningen är en blödning i hjärnan!?
Vad gör igentlgen Let's Dance deltagarna?

Den ena efter den andra får infarkt, blödning eller går på hästmedicin!
Någon måtta får det allt vara... Här är arikeln: DN.se

Såå nu har jag även satt min iPod på laddning så den klarar utav morgondagen. Tänkte faktiskt krypa i säng nu.


Min iPod Touch med de nya hörlurarna jag fick, Koss Porta Pro

Så vi hörs imorgon!

1 comment:

Anonymous said...

Haha, kan vara bra att mäta innan man köper mattor :P

Jadu, två polare fyller år, en på fredag och en på söndag. Så på lördag ska jag fira den ena, ska käka och antingen gå ut eller bara ta en öl på något lugnt ställe.

Själv då? :)

Följ min blogg med bloglovin