Tuesday, January 13, 2009

Nördar i familjen?

Nu börjar denna dag lida mot sitt slut, rätt skönt. Ska försöka somna i god tid ikväll! Känner mig faktiskt trött idag.

Blev ingen tur till stan idag, dock en kort visit Elgiganten där min kusin skulle lämna in sin telefon som spårade ur totalt igår. Hon var riktigt nervös och viste inte riktigt vad hon skulle säga, lite roligt faktiskt.

Nu på kvällen har det inte hät speciellt mycket, eller datornörsfamiljen har tittat fram. Sedan har det frossats i clementin för vissa och oboy för min del!
Bjuder på några bilder från den gånga kvällen:


Min syster och kusin, vet inte riktigt var syrran gör där.


Alla har varsin dator! Lika bra annars blir det bara tjafs.


Kusin svullar clementiner?


Jag myser med oboy.

Nu blir det att äta några mackor och kolla på någon film!

Hörs senasre i kväll

No comments:

Följ min blogg med bloglovin