Saturday, January 24, 2009

Staden, bergvik och IKEA

Min dag idag har mest varit slapp. Blev dock en tur till stan förut, fick tag på något så manligt som en ansiktmask haha!
Ska bli gött. Masken är en djuprengörade från märket JP och säljs av Åhlens samt Kicks. Är tydligen en helt okej mask.


Riktigt billig, ska bli intressant och se om den är bra.

Sedan så lunchade jag och mamma på bergvik, handlade även lite mat där. Just nu sitter jag och kollar på IKEAs hemsida och funderar på om jag ska åka ut och köpa en matta. För det är väll långöppet där på löningshelgen?


Denna matta är det.. svart, stor och långhårig!

Nu ska jag röra på mig, hörs sen!

1 comment:

Anonymous said...

IKEA is the shit! Fast jag brukar mest hänga och käka korv med bröd.

Jadu, var lagom sur på farsan där. 190? Inte illa. Du klarar dig, hon är 186 ungefär ;)

Följ min blogg med bloglovin