Wednesday, January 14, 2009

Stan i rekordfart.

Nyss hemkommen från stan, gjorde ett litet misstag. Trodde det var varmare än det var ute så har gått och småfrysit hela tiden man har varit ute. Man lär så länge man lever!

Hittade inga träningsbyxor eller hittade gjorde jag, dock helt fel modell känns det som. Hade inte ro att prova några då jag just nu är rätt småbitter.

Anledningen till min småbitterhet beror på att min blixt till kameran har lagt av. Perfekt tillfälle att göra det då min ekonomi inte direkt klarar av att köpa en ny. Kostar från 2500 att köpa en ny, notera FRÅN..... suck..
Är rätt beroende av den blixten då min kamera inte har någon har någon inbyggd.

Men kan inte sitta och vara sur över det! Nu blir det lite mat och pilla med lite bilder som jag lägger upp sen, kika in då.

Så länge bjuder jag på Creed - One Last Breath



Som sagt får ni kika in sen för bilder...

No comments:

Följ min blogg med bloglovin