Friday, January 16, 2009

Vårskor!

Tror inte jag kommer köpa några vårskor här i stan i år. Har hittat de skor jag vill ha på Asos.com. En blå sneaker som kostar endast 329.72kr vet jag att jag ska ha. Hittade även ett par desert boots som fanns i olika färger, lyckades komma ner till tre olika, en i brunt skinn, en i beige mocka eller i grå mocka. Dessa boots kostar 531,59kr.Tycker att det är riktigt bra pris för skor!
Slänger upp en bild på dessa så ni får se.

Vilken av bootsen tycker ni?
Vad tycker ni om sneakern, lite väl skrikig färg kanske?

Just ja, tyckte det var riktigt bra att både Laila Bagge och Magnus Samuelsson fick dansa vidare i Let's Dance. Helt klart mina favoriter.

Nej nu blir det en film, hörs sen!

1 comment:

Anonymous said...

Nje det blir nog mer rock för mig! guns'n roses, och åt det lugnare hållet:)

okej så trevligt! ja jag tycker mycket om att fota:)

Följ min blogg med bloglovin