Tuesday, February 3, 2009

Mindre god morgon och ett blodprov....

Vaknade upp i morse av att mamma kom in och sa att jag var tvungen att ta ett nytt blodprov bara för att de hade slarvat bort mitt som jag tog den 23e! WOHO..
Här gor jag och väntar på att få brevet hem så man får se om alla värden är normala och man kan börja träna igen.. Blir så sur!

Sedan får man ett mess från styvmor som säger att det blev något fel på rapporterna som skrevs ut förra veckan så det måste fixas igen...... Jag blir bara mer sur...

Men får bli en tur på efter blodprovet så man får lugna ner sig lite!

Nu sitter jag och kollar på lite bilder från lumpen, hittade en som är från någon vecka efter inryck, ojojoj vad annorlunda man ser ut..


Lite roliga alla ser ut!

Nej nu blir det att plåga sig iväg. Hörs senare.

1 comment:

Anonymous said...

Härligt! :) Min helg har varit riktigt bra. Myskväll i fredags och utgång i lördags. Underbart!

Följ min blogg med bloglovin