Sunday, February 15, 2009

Söndag kära söndag...

Denna dag var nästan lika dålig som lördagen var... väcktes av pappa som kommer och säger att vi ska åka snart, så om jag skulle med så fick jag öka.. så var precis som i lördags lika bra att skippa frukosten ännu en dag och att skippa frukosten för mig är dumt, då är hela dagen förstörd.
Blev inte direkt bättre när jag inser att under hela tiden här har ingen frågat mig om vad jag känner för att göra utan det har hela tiden varit vad andra ska göra... kul att de bryr sig att man är här?
För när jag är hemma i Karlstad får man frågan när man kommer nästa gång. Jaja nog om det, nu ska jag ta och sova lite, känner att jag behöver det är riktigt sur idag faktiskt...


Avslutar kvällen med lite The Killers - When You Were Young Live At Abbey Road

No comments:

Följ min blogg med bloglovin