Monday, January 19, 2009

Kaffemys!

Har nyss haft lite kaffemys till det tog jag en skål med Special K Red Berries, så sjukt gott!

Har kollat på Idrottsgalan 2009 och nu kollar jag på Virgin School. Totalt olika program. Virgin School är någon dokumentär om någon 26 åring som har givit upp allt hopp om att ha sex med en kvinna har bestämt sig för att delta i en kurs för sexuellt oerfarna män.
Sitter faktiskt och småskrattar och tycker det är lite tragiskt. Är lite taskig kanske? Men sån är jag ibland.


Special K Red Berries och mjölk... riktigt gott...


Bästa drycken? Tror nästan det.


Moccamaster in action, grymt bra bryggare...


..Dock kanske inte den snyggaste..

Så nu blir det tv/tidning eller film!

Hoppas jag mår bra i morgon, vill träna och ge mig ner på stan.

Ni får kika in imorgon och kolla efter.

No comments:

Följ min blogg med bloglovin