Monday, January 19, 2009

Simpsons, grisar och göra saker?

Satt och kollade på simpsons förut, kom osökt att tänka på simpsonsfilmen och när homer går runt med grisen i taker. Så underbart roligt.

Kom även att tänka på flygande grisar och allt jag måste göra om det kommer en glygande gris. Har tydligen att lovat göra massor med saker då. Börjar tro att det inte kommer dröja allt för länge innan jag ser en flygande gris. Finland har ju trots allt vunnit eurovision song contest. Detta är ett tecken på att det kommer flygande grisar snart, jag börjar ångra allt jag har lovat att göra.....


Kanske inte en flygande gris men roligt är det!

Hörs senare.

1 comment:

Anonymous said...

jag ska också försöka ta mig till peace & love i år, har faktiskt aldrig varit på en festival förut.. shame on me.

yes, det blir riktigt spännande nu. trodde att robert skulle vara, var stensäker på det.

Följ min blogg med bloglovin